Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Neizvjesna sudbina škverova  (Read 7535 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1338
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:October 31, 2024, 07:34:46 PM
    • Magnum's Place
Neizvjesna sudbina škverova
« on: July 06, 2010, 04:50:54 PM »


Preuzeto s Dnevnik.hr:

Neizvjesna sudbina škverova         

Ako brodogradilišta ne zadovolje Europsku komisiju idu u stečaj

    Bruxelles je otvorio pregovore o brodogradnji, no oni neće biti   zatvoreni do konačnog rješenja. U Ministarstvu gospodarstva o tome su   informirane Uprave brodogradilišta kao i sindikati. I dok 3. maj,   Brodosplit i Brodotrogir očekuju prihvaćanje ponuda zainteresiranih   kupaca, ostala brodogradilišta u malo vremena moraju napraviti planove   restrukturiranja koji će zadovoljiti Europsku komisiju, a ako ne bude   išlo, sve su izgledniji ključevi u brave i otkazi.

'Rokovi su   oni koji su planirani za završetak pregovora, dakle sve mora biti   gotovo u tim rokovima. Ja očekujem da će komisija i Agencija za zaštitu   tržišnog natjecanja učiniti sve da to budu čim kraći rokovi i da u   sljedećih nekoliko mjeseci to završimo,' rekao je ministar Đuro   Popijač.

 To donosi neizvjesnost za 14 tisuća radnika u   brodogradnji. Posao im sada ovisi o uspješnosti planova za   preživljavanje. Škverskim će Upravama u njihovoj izradi pomagati i   sindikati. 'Naravno da je sada ključno restrukturiranje brodogradilišta   kao temeljni preduvjet da se poglavlje zatvori' dodao je Popijač. 'Ne   mogu baš biti preveliki optimist,a li ponavljam sa zadovoljstvom   činjenicu da ćemo u tome sudjelovati,' rekao je predstavnik HUS-a, Ozren   Matijašević.

'Zabrinutost vjerojatno proizlazi iz   činjenice da je i dalje u brodograđevnom sektoru situacija teška, da su   znaci oporavka jako skromni i da će biti teško pripremiti održive   planove restrukturiranja,' rekla je Olgica Spevec iz   Agencije za tržišno natjecanje. Ove godine za to ćemo iz proračuna   izdvojiti oko 4 i pol milijarde kuna, a za platit će ostati još ukupno   12 milijardi kuna državnih jamstava. Dok se gubio novac, gubilo se i   vrijeme. 'Vremena više nema. Imali smo jedno 7-8 godina vremena za to.   Sad se to svodi na toliko mjeseci. Nagomilani problemi za dizalice nekih   škverova bit će preteški,' dodala je Spevec.

3. maj i Brodosplit ovise o   ponudama zainteresiranih kupaca, austrijskom A-teku te samoborskom   Div-u. Ostali su nakon višestoljetne tradicije porinuli možda i   posljednji brod.
   
« Last Edit: July 06, 2010, 04:53:08 PM by Magnum »
Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable











Alfa Auto - servis