Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Opatija: međunarodna konferencija o moru, transportu i logistici  (Read 4902 times)

0 Members and 0 Guests are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:Today at 11:09:56 PM
    • Magnum's Place


Opatija: međunarodna konferencija o moru, transportu i logistici
OPATIJA, 20. listopada 2010.

Prva   Međunarodna multidisciplinarna konferencija o moru, transportu i   logistici, koja je danas otvorena u Opatiji, okupila je znanstvenike i   stručnjake s područja transporta i logistike iz institucija kao što su   Svjetska banka, Međunarodno udruženje multimodalnog prijevoza, Europsko   udruženje morskih luka, sveučilišta iz Rijeke, Trsta i Venecije, te   hrvatskih tvrtki uključujući cestovne i željezničke prijevoznike.
 
  Tema trodnevnog skupa, koji su organizirali riječki Pomorski fakultet i   Lučka uprava Rijeka, je suvremeni pristup inovacijama u području   transporta i logistike s naglaskom na klastere kao mreže međusobno   povezanih poslovnih subjekata, dobavljača i pratećih institucija.
 
  Otvarajući konferenciju ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta   je istaknuo da su promet i logistika jedan od stupova konkurentnosti   svake zemlje, a prednosti Hrvatske su odličan geostrateški položaj na   moru duboko uvučenom u europsko kopno.
 
  Te su mogućnosti nedovoljno iskorištene, a kako bi se kvalitetnije   iskoristila prednost položaja, sjevernojadranske luke kao što su Rijeka,   Koper i Trst ne smiju biti konkurenti nego bi trebale zajedno nastupati   na tržištu.
 
  Pritom je kao primjer uspješnog poslovnog međunarodnog djelovanja naveo   osnutak zajedničke tvrtke željeznica iz Hrvatske, Slovenije i Srbije   Cargo10, osnovane kako bi se ojačao željeznički europski koridor 10. Na   ovaj način prevezeno je dodatnih 60.000 tona robe, a očekuje se   sklapanje ugovora za daljnjih 600.000 tona, rekao je Kalmeta.
 
  Naglasio je da Hrvatska ulaže u infrastrukturu svih svojih jadranskih luka u suradnji s međunarodnim financijskim institucijama.
 
  Najveći dio prateće cestovne infrastrukture je dovršen, a preostaju još dijelovi autocesta na   koridoru 5c do granice s Mađarskom i od BiH do Ploča, puni profil   istarskog ipsilona, autocesta do Siska i autocesta od Križišća do Žute   Lokve, rekao je ministar.
 
  Ocijenio je da je željeznička infrastruktura u najlošijem stanju pa su u   tijeku užurbane pripreme za izradu projektne dokumentacije. Napomenuo   je da se računa na sredstva iz EU fondova za izgradnju i modernizaciju   željezničke infrastrukture. Do sad su dobiveni novci za modernizaciju   pruge Vinkovci-Tovarnik i zagrebačkog željezničkog kolodvora, kazao je.
 
  Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel izrazio je   nezadovoljstvo što predstavnici grada Rijeke nisu pozvani da sudjeluju u   radnom dijelu konferencije iako, kako je rekao, Rijeka čini značajne   napore na razvoju intermodalnosti na svom području.
 
  Obersnel je naveo i da je grad Rijeka u suradnji s općinom Matulji   pokrenuo projekt razvoja intermodalnog i logističkog centra Miklavlje u   toj općini za što nitko od odgovornih na višim razinama nije pokazao   interes.
 
 
  (Hina)


Preuzeto s MMPI.hr

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Dražen Suvić Photography






Riječki rock band PleteRI

anything