Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Hrvatski brodograditelji grade za policiju 26 plovila  (Read 5205 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:April 25, 2024, 09:19:24 AM
    • Magnum's Place
Hrvatski brodograditelji grade za policiju 26 plovila
« on: October 21, 2010, 01:07:26 PM »


Hrvatski brodograditelji grade za policiju 26 plovila

Kvaliteta je konačno prepoznata     
         
        Bez većeg medijskog odjeka prošlo je nedavno potpisivanje važnog   ugovora za hrvatsku brodogradnju. Za Ministarstvo unutarnjih poslova u   domaćim brodogradilištima gradit će se 26 plovila. Ugovor je vrijedan   105 milijuna kuna. U njegovoj realizaciji sudjelovati će Greben iz Vela   Luke, Tehnomont iz Pule, SAS Vektor iz Zadra, RIS Koturić iz Zagreba, MG   Mehanika iz Drenja Brdovečkog (Zaprešić) i Brodogradnja Pičuljan iz   Barbata na Rabu. Gradit će patrolna i pomoćna plovila za more, rijeke i   jezera, a sva će biti isporučena do kraja sljedeće godine.

      Policijski čelnici odabrali su kvalitetne brodove, ocjenjuju   poznavatelji naše male bropdogradnje. Velolučki Greben isporučiti dva   najveća broda, duljine 26 metara. Takvi brodovi već plove u sastavu   policijske flote i uspješno obavljaju zadatke čuvanja velike morske   granice. Po četiri brodice duljine 8 do 10 metara graditi će   Brodogradnja Pičuljan, RIS Koturić, SAS Vektor i MG Mehanika. U nekim   brodogradilištima gradnja je već počela i prve isporuke očekuju se do   kraja ove godine. SAS Vektor policiji će isporučiti brodice tipa Vektor   950, a Koturić velike gumenjake kakve je već isporučivao policiji i   vojski. Iz game Brodogradnje Pičuljan odabran je Rab 830. Ta se brodica   već dokazala u radnoj verziji, najprije je isporučena ribarskoj   inspekciji u Sloveniji, a početkom prošle godine tri su napravljene za   hrvatske ribarske inspektore.
   
Kako saznajemo, jedan od uvjeta   naručitelja bio je maksimalna brzina plovidbe od 35 čvorova. Rab 830   izvorno nije projektiran za takvu brzinu, ali će je imati. Ugradit će mu   se dva Steyer motora od 295 KS, a bit će izvedene i određene preinake   na trupu. Praktički, nova verzija poznatog broda.

    – Veliki je   to uspjeh za hrvatske brodograditelje, komentira Nenad Andrić, član   uprave Brodogradnje Pičuljan. Konačno je netko shvatio da mi u Hrvatskoj   možemo napraviti brod koji će udovoljiti visokim zahtjevima. Sretni smo   što smo se uspjeli dogovoriti i nadam se da ćemo uspjeti sve pravodobno   isporučiti. Hrvatski novac ostaje u Hrvatskoj, nakon što je mnogo   brodova za takve potrebe kupljeno u inozemstvu.
Branko ŠULJIĆ
Preuzeto s Novi List online
Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Kuća za odmor Julka







anything