Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Riječka luka uređuje novi operativni prostor na platou bivše koksare  (Read 2104 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:April 25, 2024, 09:19:24 AM
    • Magnum's Place


Preuzeto s Novi List online:

Riječka luka  uređuje novi operativni prostor  na platou bivše   koksare     
 U Bakru se gradi  terminal za 50.000 automobila 
Terminal bi trebao niknuti na oko 60 tisuća četvornih metara terena   koji se već uređuje, priprema postavljanje ograde i druge potrebne    opreme             

RIJEKA  – Na mjestu bivše koksare u Bakru bi uskoro trebao   niknuti automobilski terminal. Za početak se planira kapacitet od   okvirno 50.000 automobila godišnje, zasad neodređene marke i tipa, jer   je to tek tema razgovora predstavnika riječke luke s potencijalnim   partnerima. Sve su opcije otvorene, pa tako i uređenje ekskluzivne luke   za zasad nepoznatu marku vozila ili otvaranje mješovitog terminala sa   raznim vrstama vozila ovisno o potrebama tržišta. Sve to trebalo bi   niknuti možda već i naredne godine na okvirno 60.000 četvornih metara   platoa bivše koksare, gdje se uređuje teren, priprema postavljanje   ograde i druge potrebne opreme. Isti interesi U svemu su   se poklopili i planovi širenja riječke luke, ali i interes Grada Bakra,   gdje u dogovoru s lukom nastoje gospodarski oplemeniti prostor, ovaj   put sa daleko manjim onečišćenjem i negativnim utjecajem na ljude i   okoliš. U Bakru se rješavaju jedne koksare, kreću prema auto terminalu,   te se u isto vrijeme bore protiv druge koksare u Urinju.

Denis   Vukorepa, predsjednik Uprave Luke Rijeka ističe da se na pripremi ovog   posla radi već dulje vrijeme s ciljem da auti ponovo dođu u Rijeku.   Takvih pokušaja je već bilo, ali su svi završili neuspješno.     

–   Mi smo negdje 1992. godine zbog ratnih okolnosti izgubili Škodu, koju   je tada preuzeo Wolkswagen. Nakon toga aute više nismo vratili. Idealna   pozicija U Bakru radimo na uređenju jednog polivalentnog   terminala, gdje primarno želimo vidjeti automobile o čemu se vode i   konkretni razgovori. Automobilsku industriju je pogodila kriza, ali ona   neće vječno trajati i mislimo da je sada pravo vrijeme za stvaranje   uvjeta za aute. Ako se to ne realizira u potpunosti ići ćemo i na ro-ro   terminal ili na terminal za generalni teret, kaže Vukorepa uz ocjenu da   je Bakar gotovo idealan za aute, jer je cestovna mreža vrlo kvalitetna i   relativno blizu, kao i pozadinska skladišta na Škrljevu, pored čega je   dubina operativne obale dovoljna i za prihvat najvećih brodova.
Darko PAJIĆ
Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable









anything