Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Počinje projektiranje pozadinskog terminala na Škrljevu  (Read 893 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1310
  • Age: 53
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:November 15, 2019, 09:12:29 PM
    • Magnum's Place
Počinje projektiranje pozadinskog terminala na Škrljevu
« on: September 05, 2013, 07:21:46 AM »


Počinje projektiranje pozadinskog terminala na Škrljevu
Nova investicija riječke Luke vrijedna je 40 milijuna eura

Učinjen je novi korak ka modernizaciji pozadinskog terminala koji će značajno povećati kapacitete riječke Luke u kontejnerskom prometu

Uprava Luke Rijeka potpisala je u utorak Ugovor za izradu projektne dokumentacije za izgradnju infrastrukture i suprastrukture na lučkom pozadinskom terminalu Škrljevo čime je učinjen novi korak ka modernizaciji pozadinskog terminala koji će značajno povećati kapacitete riječke Luke u kontejnerskom prometu. Planirana ukupna vrijednost investicije na Terminalu Škrljevo je preko 40 milijuna eura.

Izrada projektne dokumentacije, posao vrijedan 4,8 milijuna kuna, povjeren je Arhitektonskom projektnom uredu Randić i suradnici iz Zagreba čija je ponuda bila najbolja na na javnom natječaju. Rok izrade je 300 dana.

Cjelovit paket potrebne dokumentacije bit će rađen po pojedinim fazama projekta pa će se na taj način omogućiti ishođenje uporabnih dozvola i fazno puštanje u pogon pojedinih dijelova projekta.

Na Škrljevu je predviđena gradnja gradnja pozadinskog kontejnerskog terminala, rekonstrukcija postojećih kolnih i manipulativnih površina, rekonstrukcija postojeće i gradnja nove infrastrukture, formiranje novih operativnih platoa, gradnja novih i rekonstrukcija postojećih skladišnih kapaciteta, gradnja nadstrešnica za skladištenje i manipulaciju robom, gradnja upravne zgrade, sadržaja za zaposlenike, ulazne građevine te svi ostali potrebni prateći sadržaji.


Piše: Tamara Opačak-Klobučar

Večernji list Online

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1310
  • Age: 53
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:November 15, 2019, 09:12:29 PM
    • Magnum's Place
Re: Počinje projektiranje pozadinskog terminala na Škrljevu
« Reply #1 on: September 05, 2013, 07:39:38 AM »



Potpisan ugovor o projektiranju
Pozadinski lučki terminal: Modernizacija Škrljeva teška 40 milijuna eura

Arhitektonski ured Randić i suradnici iz Zagreba ima rok 300 dana za izradu projektne dokumentacije, a ugovor je vrijedan 4,845 milijuna kuna. Projektna dokumentacija će se izrađivati po fazama

RIJEKA  Za investiciju vrijednu više od 40 milijuna eura u širenje, obnovu i modernizaciju pozadinskog lučkog terminala na Škrljevu projekt će izraditi Arhitektonski projektni ured Randić  i suradnici d.o.o. iz Zagreba.

Rok za izradu projektne dokumentacije je 300 dana, a ugovor je vrijedan 4,845 milijuna kuna. Ugovor o projektiranju potpisala je u utorak Uprava Luke Rijeka  na čelu s predsjednikom Uprave Vedranom Devčićem nakon provođenja javnog natječaja i izbora najboljeg ponuditelja.

Kako je priopćeno iz riječke luke, predviđena je izrada dokumentacije po fazama kako bi se omogućilo ishođenje uporabnih dozvola i fazno puštanje u pogon pojedinih dijelova projekta, što znači da bi u prvoj polovici naredne godine trebali započeti prvi zahvati na Škrljevu, vjerojatno širenju usjeka i postavljanju dodatnih nadstrešnica za skladištenje drva.
 
Jedan od najvažnijih ciljeva uređenja Škrljeva jest izgradnja pozadinskog kontejnerskog terminala, gdje bi se u potpunosti trebao izmjestiti posao punjenja i pražnjenja kontejnera, kojih više ne bi bilo na lučkom području u Rijeci.

Trenutno se više od 30.000 TEU-a godišnje puni i prazni, što je otprilike trećina prometa Brajdice, te se neslužbeno procjenjuje kako će u istom omjeru rasti i servis kontejnera na Škrljevu paralelno s planiranim povećanjem broja kontejnera na Brajdici.
 
Na Škrljevu je predviđena rekonstrukcija postojećih kolnih i manipulativnih površina, rekonstrukcija postojeće i gradnja nove infrastrukture, formiranje novih operativnih platoa, gradnja novih i rekonstrukcija postojećih skladišnih kapaciteta, gradnja nadstrešnica za skladištenje i manipulaciju robom, gradnja upravne zgrade, hladnjače, sadržaja za zaposlenike, ulazne građevine te ostalih pratećih sadržaja. U ovom trenutku još uvijek nisu precizno utvrđeni rokovi za dovršenje investicije na Škrljevu, ali bi se isti trebali znati u roku od narednih nekoliko mjeeci.


Na Brajdici osam posto veći promet

U prvih osam mjeseci ove godine promet kontejnerskog terminala Brajdica veći je oko 8 posto u odnosu na isto razdoblje lani, te je do kraja kolovoza ostvaren promet od oko 94.767 TEU jedinica. Uobičajeno je bio nešto manji promet u srpnju (11.505 TEU-a) i kolovozu (10.703 TEU-a), ali se neslužbeno procjenjuje da bi godina mogla biti okončana s prometom na razini oko 145.000 TEU-a. Iako je nova obala i površina terminala otvorena u srpnju, još uvijek nema značajnijeg povećanja prometa, što je bilo očekivano. Tek naredne godine u tvrtki Jadranska vrata najavljuju promet veći do 200.000 TEU-a, što je još uvijek trećina od maksimalnog kapaciteta Brajdice.


Autor: Darko Pajić   
Objavljeno: 5. rujna 2013. u 7:07

Novi list Online

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Luminis Digital Photography

anything