Naše Sidro
Kompanije => Splošna plovba => Identifikacija brodova Splošna plovba => Topic started by: pomorac on February 27, 2015, 09:59:30 PM
-
Da li je ovaj brod pripadao Splošnoj. Slika sa interneta.
-
Je u sklopu obalne plovidbe.
-
To je brod izgrađen 1914. u Nerezinama kao Maria Salute. Od 1939. Eugenio; Nanos 1948.?; Rašica 1957.; Argonaut 1966. (Argonaut II u Lloydovom registru)
https://www.marinetraffic.com/en/photos/of/ships/shipid:961402/shipname:ARGONAUT (https://www.marinetraffic.com/en/photos/of/ships/shipid:961402/shipname:ARGONAUT)
U donjem linku su pogrešne godine promjena imena
https://www.balticshipping.com/vessel/imo/5290507 (https://www.balticshipping.com/vessel/imo/5290507)
slika iz teme Seča, Soča ili Sežana? (http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,2827.msg6727.html#msg6727) Rašica je u sredini slike uz obalu.
(http://forum.nase-sidro.com/index.php?action=dlattach;topic=2827.0;attach=8806;image)
Registar iz 1941., Eugenio ex Maria Salute ; Lloyd 1993.-1994, tu je pogrešno da je Eugenio od 1954.
-
Časopis Tovariš i časopis Delo ožujak 1966. Ova donja slika je brod u vlasništvu instituta za istraživanje mora.
-
U vezi posta br.2: Uspoređujući druge upise u Lloydov registar vidim da sam krivo protumačila godine
Dakle u gornjem postu isječak iz Lloydovog registra:
ex Rasica -66 znači da je brod nosio ime Rašica do 1966. (od 1958)
ex Nanos -58 – ime Nanos je do 1958. (od 1954.)
ex Eugenio -54 – Eugenio je do 1954. po Lloydu (kad je postao Eugenio tu ne piše ali po talijanskom registru 1939.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Argonaut II ex Rašica izgrađen u Piranu 1958.? Ovaj donji upis u registar je zbunjujuć dok se ne pročita članak iz Slovenskog Jadrana, iz kojeg je jasno da su brod nakon obnove u brodogradilištu u Piranu registrirali kao novi. I tako sve dok nije postalo u trendu naglašavati koliko su stari drveni brodovi, premda je po svemu sudeći malo ostalo od prvobitnog izgleda. Tada je opet upisano da je izgrađen 1914. u Nerezinama.
-
Slovenske novine, prijevoz tramvajskih kola brodom Nanos u Dubrovnik. Nakon što je ukinut piranski tramvaj 1953., kola je kupilo tramvajsko poduzeće iz Sarajeva.
capable capable