Naše Sidro
Kompanije => Jugoslavenski Lloyd => O kompaniji Jugoslavenski Lloyd => Topic started by: pp1972 on May 24, 2011, 10:50:26 PM
-
Zastava je plava s bijelim inicijalima JL.
Moguće je da izvor ima pogrešno određenje matične luke - naime Jugoslavenski Lloyd a.d. Split nastao je spajanjem Atlantske plovidbe Ivo Račić a.d. i Jugoslavensko-amerikanske plovidba a.d. obje iz Splita, 1928. godine. Godine 1941. priemenovan je u Prekomorski Lloyd i raspušten nakon rata.
-
Jugoslavensko-amerikanska plovidba a.d. Split
Atlantska plovidba Ivo Račić a.d. Split
-
Nastanak drustva Jugoslavenski Lloyd i poslovanje drustva cijim je zdruzivanjem nastalo.....
izvorni znanstveni rad, primljeno 21.07.2003.
Zdravka Jelaska Marijan
link za download:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B_xxz7ZX0T8jNTU3YmI2NzYtYzdmMS00MDc4LTk3ZjMtNWM5NzEyN2FmZjc1&hl=en_US&authkey=CNGEq6oN (https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B_xxz7ZX0T8jNTU3YmI2NzYtYzdmMS00MDc4LTk3ZjMtNWM5NzEyN2FmZjc1&hl=en_US&authkey=CNGEq6oN)
-
Plakat-reklama kompanije tiskan 1934.g
-
Pocetkom 1937.g raspolagao je sa 19 brodova sa ukupno 110289 bruto registarskih tona nosivosti.
-
Tablica pomorskog godisnjaka iz 1935 godine, sa podatcima za Jugoslavenski Lloyd.
-
Oznake kompanije Jugoslavenski Lloyd, scan iz knjige Parobrodi Jadrana na razglednicama.
-
Scan tablice pomorskog godisnjaka iz 1930 godine.
-
Scan tablice pomorskog godisnjaka iz 1931. godine.
-
Pomorski godisnjak 1932.godine.
-
Pomorski godisnjak iz 1932. godine.
-
Danas još malo o kapama (http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,4996.msg38637.html#msg38637). PPMHP - opis slike - kapa kapetana Babarovića, Jugoslavenski Lloyd.
-
Vidim da je već bilo pisano o ovoj kapi iz PPMHP. http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,7576.0.html (http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,7576.0.html)
Ja ne mislim da se kapa zapovjednika razlikovala od časničkih kapa po ukrasnoj vrpci na šiltu. Mislim da se nije uopće razlikovala. (Možda netko ima drukčija saznanja).
Vrlo vjerojatno da su kape sami kupovali (naručivali) a na njih naknadno stavljali traku sa značkom. (Znam da je tako bilo kod nekih kompanija kasnije).
Ali primjećujem da je bilo i bijelih i crnih kapa kod istih kompanija. Biti će da su imali ljetnu i zimsku uniformu.
-
Da prije 10 godina i od onda se niko nije bavio tom temom, sada ima vec vise slika za usporedbu, ne vjerujem da su si sami kupovali kape i uniforme, ocekivao bi da paluba ima bijele a makina crne, ili bi mi bilo logicno ako su bili na trgovackim brodovima da su dobivali crne a na putnickim bijele.... naravno ljetna i zimska uniforma ima smisla......
slika bijele sa linka
http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,8156.0.html (http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,8156.0.html)
i crne iz stroja,
-
+
veliki broj posade daje veliki broj razlicitih uniformi, pogotovo na putnickim brodovima, sigurno da je postojala neka klasifikacija uniformi mozda u nekom prirucniku koju bi sada bilo interesantno prelistati.
-
Vicko Šimunković sa crnom kapetanskom kapom iz teme "Kraljica Marija 1937", a gore u postu br. 13 izgleda da je isto on u potpuno bijeloj uniformi. Četiri trake na rukavu označavaju zapovjednika. Krug iznad traka je paluba (romb bi bio stroj).
(http://forum.nase-sidro.com/index.php?action=dlattach;topic=3093.0;attach=29725;image)
-
Pa uglavnom na skoro svim slikama je sa crnom kapom, na drugoj slici su djeca u kratkim hlacama pretpostavljam da je ljeto, a nosi se crna uniforma, mislim da ce se tesko doci do pravih odgovora vezanih za uniforme i kako je to sve funkcioniralo na brodovima Jugoslavenskog Lloyda.
-
Slika s teme Princesa Olga (1915) (http://forum.nase-sidro.com/index.php/topic,3103.msg36596.html#msg36596), zapovjednik.
(http://forum.nase-sidro.com/index.php?action=dlattach;topic=3103.0;attach=80195;image)
capable capable