Naše Sidro
Kompanije => Jugolinija / Croatia Line => Posade Jugolinija Croatia Line => Topic started by: pp1972 on February 21, 2011, 10:50:32 PM
-
Nakon pocetnog pronalaska cetiri (po meni) krivo postavljena jedrenjaka na cimunjerama (sa desne strane), na brodovima Croatia Line a, poceo sam ih pronalaziti jos ……
Zato za ovu temu otvaram novi post i prebacit cu sve slike iz drugog posta u ovaj
+ dodati sve nove koje sam nasao, slobodno dodajte I vi vase slike ako ih imate....
Zanimaju me sve price I informacije koje znate na ovu temu , sta se desavalo, radi cega i pod kojim uvijetima je dolazilo do ovog okretanja jedrenjaka prova na provu
Naravno vasi komentari su pozeljni :smile:
prva slika logo firme u pravilnoj poziciji i
druga slika okrenuta naopako :tmi: pa sad sami prosudite .......
-
Prebaceni post .....
pod broj 1 Slovenija
i broj 2 Malinska
-
prebaceni post ......
broj 3 Krasica
i broj 4 Slavonija
-
Dalje nastavljam sa novima pod broj 5 Dubrovnik Express
-
Broj 6 Lika I
i broj 7 Triglav
-
Broj 9 Sava
i broj 10 Velebit
-
broj 11 Tuhobic
i broj 12 Pionir
vjerovatno ih ima jos samo ja nemam slike da to provjerim...
Sad kad vidim sve ove slike na kupu,
jedno pitanje mi se namece samo od sebe dali su nasi pomorci bili toliko praznovjerni da nisu dozvolili da jedrenjak vozi krmom naprijed ???
-
ne vjerujem da je tu u pitanju praznovjerje (makar dobrim djelom); kada su takve stvari u pitanju tu su inspektori koji su odredjivali kako ce im brod izgledati.....a isto tako po nekoj bolesnoj logici ovo ima smisla makar je kontra samog simbola kompanije...
ako se usporede sadanji simboli i nazivi kompanija koji su postavljeni po brodovima vecina je u tom smislu da gleda na obe strane cimunjere prema provi... pogledajte Hapag-Lloyd i istu stvar cete vidjeti, tako da vjerujem cak da je mozda i upustvo bilo da jedrenjak gleda prema provi....
-
Koliko se sjecam na Kostreni su dosla uputstva za stavljanje znaka na cimunjeru dimenzije i sl, ali nije bilo tocno objasnjeno u detalje tako da je nakon odredenih debata kapt. M.M. je ponovo slao upit u kompaniju da se potvrdi i rezultat je bio okretanje prove na krmu, tako da je vjerovatno sve ovisilo o pojedincima na brodu i skverovima di su radena dokovanja evo za pretpostaviti je recimo po Pioniru da su u Kraljevici radili krivo i svaki brod koji je prosao kroz nju bi trebao imati znak naopako...... kada bude vremena cu se pozabaviti time malo vise .......
-
Tako je to kada novi dizajn stvara kazališni umjestnik - Dorijan Sokolić... S obzirom da sam u to doba bio u kompaniji, dosta sam s njim radio (čak sam crtao siluete brodova) da bi on mogao smisliti dizajn (bijele crte na boku, sv Vid na provi i jedrenjak na ciminjeri)... Koliko se sjećam: nacrt jedrenjaka na ciminjeri je bio vrlo sličan logu Tvornice papira, bijele crte su preuzete od nekog stranog brodara (vrlo nesretno rješenje, jer su se brzo prlale i često du bile, ovisno o brodu, točno kod mjesta za ukrcaj goriva)...
Meni je draža ( i prepoznatljiva u svijetu) prijašnja boja: žuta (slonovača)... U to doba sam u reviji Jugolinije/Croatia Linea pisao o bojama brodova od početka (crni, sivi, bijeli, žuti, plavi...)
-
Vidio sam taj tekst u jednom od buletina samo ga sada nemogu naci kad naletim cu ga postati....
U prilogu znak tvornice papira za usporedbu.
-
Prije će bit da je na ostalim brodovima naopako, jer brod ide naprijed pramcem a ne krmom. A možda je to i namjerno učinjeno, pa je sve pošlo dovraga unazad.
-
Moje misljenje je da nije trebalo nikako okretati znak jer logo je logo....
zamislite da se u znaku nalazi ime firme ili neka slova sa inicijalima firme ili nesto slicno kako bi onda izgledalo sve naopako.
-
13 - Kvarner
14 Rijeka Express
-
15 - Croatia Express
16 - Rijeka
-
Buletin 1993. godina, napokon :clapping:
capable capable