Naše Sidro
Brodogradnja => Brodogradilišta => Brodosplit => Topic started by: Magnum on May 05, 2010, 02:55:35 AM
-
Brodosplit-Brodogradilište d.o.o.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/Brodosplit_Logo.JPG)
Brodogradilište Brodosplit smješteno je u Splitu, regionalnom središtu istočne Jadranske obale i drugom najvećem gradu u Hrvatskoj, čija povijest seže još od vremena rimskoga cara Dioklecijana. Značajniji razvoj brodogradnje na ovim područjima započinje osnivanjem nekoliko manjih remontnih brodogradilišta i njihovim udruživanjem 1922. godine.
Na sadašnjoj lokaciji Brodosplit se nalazi od 1932. godine. Lokacija na sjeveru Splita, u kaštelanskom zaljevu, iznimno je povoljna te obuhvaća svu potrebnu infra i suprastrukturu za izvođenje brodograđevne djelatnosti. Ovdje su, u neposrednoj blizini, i putnička i teretna luka, koje prema količini utovarenog tereta i po broju prekrcanih putnika spadaju među najveće luke u Hrvatskoj i na Mediteranu. Međunarodna zračna luka udaljena je samo dvadesetak kilometara, dok je centar grada, sa svim povijesnim i kulturnim znamenitostima, udaljen tek desetak minuta hoda.
Ovdje Brodosplit prerasta u najveće hrvatsko brodogradilište koje se danas prostire na 560 000 četvornih metara. Jaka Brodosplitova ekspanzija i plasman proizvoda na zahtjevno svjetsko tržište započinju u drugoj polovici prošlog stoljeća.
Autoritet kojim Brodosplit danas nastupa u međunarodnim brodograđevnim krugovima i povjerenje koje brojni klijenti poklanjaju njegovim stručnjacima rezultat su dugogodišnjeg uspješnog rada i visoke kakvoće širokog proizvodnog asortimana.
Svaki brod MORA biti siguran, trajan, učinkovit i pouzdan na moru i u luci. Upravo Brodosplit može ponuditi, projektirati i izgraditi sve danas poznate tipove brodova te zadovoljiti specijalne potrebe naručitelja koji će njima obogatiti svoju flotu. Brodovi s Brodosplitovim potpisom prepoznatljivi su širom svijeta kao poslovni uspjeh i kupca i graditelja.
Program proizvodnje Brodosplita je širok i raznolik. Osnovni i najvažniji proizvod tvrtke su, dakako, brodovi: trgovački, putnički, kontejnerski, brodovi za prijevoz tekućih i rasutih tereta, ledenice, jaružala... ali i drugi specijalni tipovi brodova, što se uglavnom rade za strane naručitelje.
U stručnim krugovima, Brodosplit se redovito apostrofira kao tvrtka koja ne prodaje samo standardne proizvode, nego proizvodi ''tailor-made'' brodove. Surađujući s klijentima od samih početaka, projektantski tim ovoga brodogradilišta sposoban je napraviti dizajn, a proizvodni i uspješno realizirati projekt prema sasvim specifičnim zahtjevima i željama brodovlasnika, što je najveća prednost Brodosplita.
Sve od dizajna do isporuke obavlja se unutar brodogradilišta. Dobiti moderan i sofisticiran brod uz kratko razdoblje gradnje više nije "nemoguća misija". U tome veliku ulogu igraju kreativna rješenja Brodosplitovih stručnjaka, ali i razgranata mreža kvalitetnih kooperantskih tvrtki, dobavljača i suradnika.
Visoka razina Brodosplitovih proizvoda temelji se na odličnim projektima, korištenju inovativnih inženjerskih metoda i tehnoloških dostignuća koja brodogradilištu pružaju velik ugled kod naručitelja i brodovlasnika.
Posebnu ulogu u izgradnji ima široka primjena suvremene kompjutorske tehnike, koja osigurava brzinu, preciznost i optimalnost proizvodnje. Takav pristup uvelike pomaže u obradi konstrukcija i pripremi podataka za uspješan rad suvremenih strojeva na kojima se radi u splitskome brodogradilištu.
Kompanija pruža cjelovitu uslugu projektiranja, CAD/CAM sustav uz kompletan inženjering i konzalting. U splitskome brodogradilištu zavaruje se različitim metodama, izrađuju lijevani proizvodi, alati i pružaju mnoge druge proizvodne usluge. Eksperti Brodosplita su sposobni u kratkom roku izraditi projekt, a potom se izgradnja svakog broda nastavlja opsežnim testovima u znanstveno-istraživačkom institutu brodogradnje, zagrebačkome Brodarskom institutu. Tu se potvrđuje najbolja varijanta odabranog rješenja.
U splitskome škveru za rezanje limova koristi se kombinirano - plazma pod vodom ili oxy-acetilensko rezanje. I u izradi profila koriste se tehnike plazma i oxy-acetilenskoga rezanja, s dva robotizirana uređaja. Kapacitet rezanja kod rada u zrcalnom modu iznosi 1.200.000 metara reza godišnje ili oko 137 metara reza na sat.
Uređene proizvodne linije podržane su automatiziranim i robotiziranim stanicama. Provodi se stroga kontrola kvalitete, a za sve brodove određuje se garantno razdoblje u kojem se uočene ili nastale nesavršenosti, u uskoj suradnji stručnjaka brodogradilišta i klijenta, ekspeditivno i učinkovito otklanjaju.
Tako je stvoren i provjeren niz kvalitetnih projekata, poput novijeg P-Max koncepta. Riječ je o uspješnoj suradnji Brodosplita i tvrtke Concordia Maritime na izgradnji serije tankera nosivosti 65000 tona, za prijevoz nafte i naftnih prerađevina u ledenim područjima. To su posebno dizajnirani brodovi koji zahvaljujući svojoj konstrukciji mogu prenositi i 30% više tereta od standardnih tankera te veličine uz minimalne dodatne troškove i najviši stupanj sigurnosti. Brodovi ovog tipa širi su od ostalih brodova u toj klasi, ali s istom dubinom gaza, dvije odvojene i međusobno izolirane strojarnice, dva motora s odvojenim dovodom goriva te dva propelera i kormila, kako bi mogli ukrcati puno više tereta bez gubljenja brzine i manevarskih sposobnosti.
Brodosplit gradi brodove nosivosti i preko 160.000 tona. Raspolaže s dva suvremeno opremljena navoza i brojnim strojevima, opremom, sredstvima i objektima. Prvi navoz je namijenjen za gradnju SUEZMAX tankera do 300 metara dužine i 50 metara širine, s dvije dizalice od 600 KN (kilonjutna), te dvije od 1000 kN. Drugi navoz je namijenjen za gradnju brodova do 250 metara dužine i 42 metra širine, s jednom dizalicom od 600 KN i dvije od 1000 KN.
U posljednjih sedamdesetak godina brodogradilište je isporučilo više od 350 brodova s ukupnom nosivošću od preko 10 milijuna tona. 80% proizvodnje Brodosplita odnosi se na inozemne naručitelje. Mnogi od ovih brodova dobili su priznanja od uglednih međunarodnih institucija. Samo u posljednjih dvadesetak godina, deset je brodova sa splitskih navoza na listama najboljih projekata u svojim kategorijama.
Titule „broda godine“ dodijelili su im članovi Kraljevskog udruženja inženjera brodogradnje iz Londona, poznatijeg kao RINA, te američki stručni časopisi Maritime Reporter & Engineering News i Marine Log, kao i australski “Ships and shipping”. Među nagrađenima, istaknuto mjesto zauzimaju ''Amorella'', ''Isabella'' i ''Frans Suell'', brodovi za prijevoz putnika i automobila izgrađeni krajem osamdesetih i početkom devedesetih za skandinavske tvrtke Viking Line i Sealink, kao i ranije spomenuti tankeri P-Max serije, koji su u posljednjih pet godina dobili čak tri međunarodna stručna priznanja.
Brodosplit je vlasnik rekorda za najveći tanker na svijetu ikad porinut u jednome komadu: riječ je o brodu od 280 metara s nosivošću od 166.000 tona izgrađenom za zadarsku Tankersku plovidbu. Od 2007. godine tvrtka je nositelj certifikata za sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001.
Sustavno ulaganje u kvalitetu i školovanje Brodosplitovih zaposlenika kroz Program osposobljavanja i zapošljavanja deficitarnih zanimanja, primjerice zavarivača, brodocjevara, brodomontera i dizaličara, te stipendiranje učenika i studenata u brodograđevnim zanimanjima sastavni je dio promišljene poslovne politike menadžmenta.
Tvrtka kontinuirano prati suvremena svjetska dostignuća na području brodogradnje, te ih vlastitim naporima i u suradnji sa znanstveno-istraživačkim institucijama uspješno primjenjuje u praksi. Konkurentne cijene, visoka kvaliteta i izvanredna maritimna svojstva izgrađenih brodova proširuju popis Brodosplitovih naručitelja, na kojem se do danas mogu naći mnoge ugledne brodovlasničke kompanije iz Argentine, Brazila, Venezuele, Engleske, Finske, Grčke, Norveške, Švedske, Poljske, Njemačke, Švicarske, Rusije, Indije, Liberije, Nigerije, Pakistana, Meksika i SAD-a.
Dugogodišnje iskustvo i stručnost naših brodograditelja u gradnji sofisticiranih brodova različitih namjena - od putničkih do kontejnerskih, od brodova za prijevoz tekućih i rasutih tereta do vojnih brodova - čine Brodosplit uspješnim i svjetski priznatim brodogradilištem.
-
Oglas, scan iz casopisa Pomorstvo 1946.
-
Slike iz monografije Brodogradilista Split 1922 - 1972.
-
Slike iz monografije Brodogradilista Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
Cudan raspored dizalica.....
:thinking:
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
-
Iz monografije Brodogradilišta Split 1922 - 1972.
:itwasntme:
That's all folks!!!
-
Oglas iz Pomorstva 1946. godine.
-
Pomorstvo 1946.
-
Pomorstvo 1946.
-
Prospekt Brodogradilišta Split iz 1972.
-
Prospekt Brodogradilišta Split iz 1972.
-
Prospekt Brodogradilišta Split iz 1972.
-
Prospekt Brodogradilišta Split iz 1972.
capable capable