Naše Sidro

Luke na Jadranu => Općenite informacije => Rijeka => Topic started by: Magnum on February 21, 2012, 02:15:49 PM

Title: Maržiću oduzeta koncesija za Putnički terminal, Talijanima Zagrebačka obala
Post by: Magnum on February 21, 2012, 02:15:49 PM
Maržić sada ima rok od 90 dana za napuštanje objekta na terminalu, te će u međuvremenu biti pripremljen natječaj za novog koncesionara i oformljena radna grupa, koja bi trebala osmisliti nove sadržaje i koncepciju Putničkog terminala

RIJEKA Lučka uprava Rijeka u roku od mjesec dana trebala bi potpisati ugovor s konzorcijem talijanskih tvrtki, koje će projektirati i graditi novi kontejnerski terminal na zagrebačkoj obali po cijeni od 71,5 milijuna eura, te će rok realizacije projekta iznositi ukupno 5 godina od čega je 1,5 do 2 godine predviđeno za projektiranje.

Ukoliko talijanske tvrtke CO.ED.MAR., Grandi Lavori Fincosit, Impresa Costruzioni Giuseppe Maltauro i hrvatski Osijek Koteks ne dokažu bonitet i pokriće kvalitetne banke u vrijednosti od 10 milijuna eura pristupit će se sklapanju ugovora sa narednim najboljim ponuđačem, a to je Strabag iz Njemačke, koji je za Zagrebačku obalu dao cijenu od 88 milijuna eura.

Ove informacije danas su novinarima prezentirali novi predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Pavao Komadina i ravnatelj Lučke uprave Bojan Hlača nakon što je održana prva sjednica Upravnog vijećća u novom sazivu sa čak 24 točke dnevnog reda. 

Osim navedenog, najvažnija je odluka o oduzimanju koncesije na Putničkom terminalu tvrtki Dulcis Vita u vlasništvu Zorana Maržića, čije ukupno dugovanje prema Lučkoj upravi iznosi oko 2,5 milijuna kuna.

Maržić sada ima rok od 90 dana za napuštanje objekta na terminalu, te će u međuvremenu biti pripremljen natječaj za novog koncesionara i oformljena radna grupa, koja bi trebala osmisliti nove sadržaje i koncepciju Putničkog terminala. Ravnatelj Lučke uprave zadužen je za naplatu potraživanja, koja se ne tiču samo koncesijske naknade, već i nagomilanih dugova za račune, između ostalog za struju i vodu. Kako je naglasio Pavao Komadina tvrtka Dulcis Vita i njezin vlasnik ne negiraju dug.

Međutim, postupak prisilne naplate je otežan, jer nadležne institucije Maržiću već nekoliko mjeseci ne mogu uručiti odluke o prisilnoj naplati, jer ga ne mogu pronaći na nijednoj adresi u Rijeci. Neovisno o tom postupku, Lučka uprava bi trebala osigurati normalno funkcioniranje terminala prije početka turističke sezone.


Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 21. veljače 2012. u 13:33

Novi List Online

capable
capable
capable
capable