Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Nanos  (Read 13523 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pomorac

  • Normalni član
  • *
  • Join Date: Feb 2010
  • Posts: 166
  • Age: 71
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:August 25, 2022, 03:19:35 PM
Nanos
« on: February 27, 2015, 09:59:30 PM »


Da li je ovaj brod pripadao Splošnoj. Slika sa interneta.
« Last Edit: February 27, 2015, 10:14:12 PM by pp1972 »

Offline br

  • Moderator
  • *
  • Join Date: Mar 2010
  • Posts: 2062
  • Country: si
  • Last Login:July 18, 2024, 08:02:53 AM
Re: Nanos
« Reply #1 on: February 28, 2015, 05:39:34 PM »


Je u sklopu obalne plovidbe.

Offline Lina

  • Extra član
  • *
  • Join Date: Sep 2016
  • Posts: 691
  • Location: Volim grad koji teče
  • Country: hr
  • Last Login:July 18, 2024, 07:50:30 AM
Re: Nanos
« Reply #2 on: June 26, 2024, 09:44:25 AM »


To je brod izgrađen 1914. u Nerezinama kao Maria Salute. Od 1939. Eugenio; Nanos 1948.?; Rašica 1957.; Argonaut 1966. (Argonaut II u Lloydovom registru)

You are not allowed to view links. Register or Login

U donjem linku su pogrešne godine promjena imena
You are not allowed to view links. Register or Login

slika iz teme You are not allowed to view links. Register or Login Rašica je u sredini slike uz obalu.



Registar iz 1941., Eugenio ex Maria Salute ; Lloyd 1993.-1994, tu je pogrešno da je Eugenio od 1954.

« Last Edit: June 26, 2024, 09:48:59 AM by Lina »

Offline Lina

  • Extra član
  • *
  • Join Date: Sep 2016
  • Posts: 691
  • Location: Volim grad koji teče
  • Country: hr
  • Last Login:July 18, 2024, 07:50:30 AM
Re: Nanos
« Reply #3 on: June 27, 2024, 08:32:11 AM »


Časopis Tovariš i časopis Delo ožujak 1966. Ova donja slika je brod u vlasništvu instituta za istraživanje mora.

Offline Lina

  • Extra član
  • *
  • Join Date: Sep 2016
  • Posts: 691
  • Location: Volim grad koji teče
  • Country: hr
  • Last Login:July 18, 2024, 07:50:30 AM
Re: Nanos
« Reply #4 on: June 28, 2024, 08:55:02 AM »


 U vezi posta br.2: Uspoređujući druge upise u Lloydov registar vidim da sam krivo protumačila godine
 
Dakle u gornjem postu isječak iz Lloydovog registra:
ex Rasica -66 znači da je brod nosio ime Rašica do 1966. (od 1958)
ex Nanos -58 – ime Nanos je do 1958. (od 1954.)
ex Eugenio -54 – Eugenio je do 1954. po Lloydu (kad je postao Eugenio tu ne piše ali po talijanskom registru 1939.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Argonaut II ex Rašica izgrađen u Piranu 1958.? Ovaj donji upis u registar je zbunjujuć dok se ne pročita članak iz Slovenskog Jadrana, iz kojeg je jasno da su brod nakon obnove u brodogradilištu u Piranu registrirali kao novi. I tako sve dok nije postalo u trendu naglašavati koliko su stari drveni brodovi, premda je po svemu sudeći malo ostalo od prvobitnog izgleda. Tada je opet upisano da je izgrađen 1914. u Nerezinama.
« Last Edit: June 28, 2024, 09:17:01 AM by Lina »

Offline Lina

  • Extra član
  • *
  • Join Date: Sep 2016
  • Posts: 691
  • Location: Volim grad koji teče
  • Country: hr
  • Last Login:July 18, 2024, 07:50:30 AM
Re: Nanos
« Reply #5 on: June 29, 2024, 08:58:35 AM »


Slovenske novine, prijevoz tramvajskih kola brodom Nanos u Dubrovnik. Nakon što je ukinut piranski tramvaj 1953., kola je kupilo tramvajsko poduzeće iz Sarajeva.

 

capable capable





Luminis Digital Photography







anything