Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Riječka tvrtka očekuje bolje dane  (Read 6508 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:April 18, 2024, 11:56:26 AM
    • Magnum's Place
Riječka tvrtka očekuje bolje dane
« on: August 02, 2013, 09:51:16 PM »



Riječka tvrtka očekuje bolje dane
Jadrolinija u šest mjeseci poslovala s gubitkom, do kraja godine očekuju se pozitivni rezultati

Na riječkom područja  putnika i vozila bilo je za oko 5 posto manje. Zabilježen je i gubitak u poslovanju od 74 milijuna kuna, što je oko 13 milijuna kuna više nego prošle godine zbog povećanih rashoda na troškovima održavanja i remonta brodova u zimskom periodu

RIJEKA   U prvoj polovici ove godine Jadrolinija je prevezla 3,430 milijuna putnika i 853.113 vozila, što je za 0,3, odnosno 0,9 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine, ali se do kraja sezone i godine očekuju rezultati na razini 2012 godine. Istovremeno je zabilježen i gubitak u poslovanju od 74 milijuna kuna, što je oko 13 milijuna kuna više nego prošle godine zbog povećanih rashoda na troškovima održavanja i remonta brodova u zimskom periodu kada se obavlja priprema za predstojeću turističku sezonu. Međutim, procjena je kako će do kraja godine kada se pribroje rezultati rada u srpnju, kolovozu i rujnu Jadrolinija poslovati s dobiti na približnoj razini prošlogodišnje od 4,5 milijuna kuna prije oporezivanja.
Racionalno, efikasno

Ove podatke iznio je na konferenciji za novinare, održanoj na brodu »Liburnija« u riječkoj luci, predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije Pavao Komadina , koji je brojke dodatno pojasnio te naveo kako Jadrolinija i dalje ostaje uvjerljivo najjači putnički brodar na Jadranu.

–  Ukupno su brodovi prošli 453.000 nautičkih milja i to je oko 6,4 posto manje nego prošle godine, što govori o racionalnijem i efikasnijem korištenju flote. Podaci po plovnim područjima pokazuju da smo imali manje putnika i vozila na riječkom plovnom području za oko 5 posto. Istovremeno je na zadarskom i šibenskom plovnom području promet bio neznatno manji ili identičan kao i prošle godine, a na splitskom i dubrovačkom području bilježimo povećanje od 4,4 posto kod putnika i 3 posto kod vozila. Također je evidentan nastavak trenda pada prometa na tri međunarodne linije, koje održava Jadrolinija, gdje se s novim brodovima pojavila konkurencija, kao i na dužobalnoj liniji Rijeka-Dubrovnik, koja predstavlja izuzetno važnu pomorsku tradiciju i svi je želimo očuvati i nastaviti, iako ona nije profitabilna i potrebni su značajni poticaji kako bi ona opstala u sezoni, kazao je Komadina, koji se osvrnuo i na promet brzobrodskih linija, gdje također postoji pad prometa od 8,8 posto ponajviše zbog uvođenja novog brodara s modernim i velikim brodom na liniji koja povezuje Lošinj, Cres i Rijeku.

–  Jadrolinija ostaje brodar koji je spreman prevesti 10 milijuna putnika i oko 2,5 milijuna vozila u jednoj godini, te tako zadržati udio od 85 do 90 posto u prometu putnika i vozila na Jadranu, zaključio je Komadina.
Osiguran posao

Predsjednik Uprave Jadrolinije Alan Klanac  ocijenio je ishodovanje koncesija na trajektnim, brodskim i brzobrodskim linijama kao najvažniji događaj za stabilnost kompanije.

– Time smo osigurali posao za naredne 3,5 godine i prihode na razini oko 3 milijarde kuna u tom razdoblju, ujedno i potrebno vrijeme za modernizaciju flote i osiguranje konkurentnosti nakon 1. siječnja 2017. godine kada na snazi moraju biti koncesije i natječaji u međunarodnoj konkurenciji. To je vrijeme prilika ne samo za zadržavanje naše pozicije na Jadranu, već i izlazak prema drugim tržištima i linijama u međunarodnom okruženju, kazao je Klanac, koji je odgovarajući na novinarski upit kazao kako ugovori o gradnji četiri trajekta u pulskom Uljaniku dobro napreduju, pa bi u skladu sa zacrtanim rokovima prvi od četiri trajekta trebao biti isporučen u veljači naredne godine, a posljednji u srpnju. Svi bi trebali biti korišteni već u narednoj turističkoj sezoni, te se već raspravlja o tome gdje će novi brodovi raditi. Tako je izgledno da jedan od novih trajekata bude upućen na liniju Prizna-Žigljen, a drugi na jačanje linije Ploče-Trpanj ukoliko se to pokaže potrebnim. Klanac je kazao kako se ne planira ukidanje niti jedne međunarodne linije unatoč padu prometa.

Uskoro on-line prodaja karata i besplatni wi-fi

Predsjednik Uprave Jadrolnije Alan Klanc najavio je kako će vrlo brzo biti pokrenut pilot program internetske prodaje karata. Jadrolinija je dobila i novu osvježenu web stranicu, a također se provodi i uvođenje besplatnog wi-fi interneta na brodovima na linijama Split-Starigrad, Split-Supetar i Split-Vela Luka-Lastovo. Ovisno o rezultatima besplatni internet uvodit će se i na ostale linije. Također bi ove jeseni kompanija trebala uspostaviti sustav upravljanja ISO 9001

Autor: Darko Pajić   
Objavljeno: 2. kolovoza 2013. u 15:39

Novi list Online

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Riječki rock band PleteRI







anything