Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Riječka tvrtka očekuje bolje dane  (Read 6266 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:Today at 09:03:22 AM
    • Magnum's Place
Riječka tvrtka očekuje bolje dane
« on: August 02, 2013, 09:51:16 PM »



Riječka tvrtka očekuje bolje dane
Jadrolinija u šest mjeseci poslovala s gubitkom, do kraja godine očekuju se pozitivni rezultati

Na riječkom područja  putnika i vozila bilo je za oko 5 posto manje. Zabilježen je i gubitak u poslovanju od 74 milijuna kuna, što je oko 13 milijuna kuna više nego prošle godine zbog povećanih rashoda na troškovima održavanja i remonta brodova u zimskom periodu

RIJEKA   U prvoj polovici ove godine Jadrolinija je prevezla 3,430 milijuna putnika i 853.113 vozila, što je za 0,3, odnosno 0,9 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine, ali se do kraja sezone i godine očekuju rezultati na razini 2012 godine. Istovremeno je zabilježen i gubitak u poslovanju od 74 milijuna kuna, što je oko 13 milijuna kuna više nego prošle godine zbog povećanih rashoda na troškovima održavanja i remonta brodova u zimskom periodu kada se obavlja priprema za predstojeću turističku sezonu. Međutim, procjena je kako će do kraja godine kada se pribroje rezultati rada u srpnju, kolovozu i rujnu Jadrolinija poslovati s dobiti na približnoj razini prošlogodišnje od 4,5 milijuna kuna prije oporezivanja.
Racionalno, efikasno

Ove podatke iznio je na konferenciji za novinare, održanoj na brodu »Liburnija« u riječkoj luci, predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije Pavao Komadina , koji je brojke dodatno pojasnio te naveo kako Jadrolinija i dalje ostaje uvjerljivo najjači putnički brodar na Jadranu.

–  Ukupno su brodovi prošli 453.000 nautičkih milja i to je oko 6,4 posto manje nego prošle godine, što govori o racionalnijem i efikasnijem korištenju flote. Podaci po plovnim područjima pokazuju da smo imali manje putnika i vozila na riječkom plovnom području za oko 5 posto. Istovremeno je na zadarskom i šibenskom plovnom području promet bio neznatno manji ili identičan kao i prošle godine, a na splitskom i dubrovačkom području bilježimo povećanje od 4,4 posto kod putnika i 3 posto kod vozila. Također je evidentan nastavak trenda pada prometa na tri međunarodne linije, koje održava Jadrolinija, gdje se s novim brodovima pojavila konkurencija, kao i na dužobalnoj liniji Rijeka-Dubrovnik, koja predstavlja izuzetno važnu pomorsku tradiciju i svi je želimo očuvati i nastaviti, iako ona nije profitabilna i potrebni su značajni poticaji kako bi ona opstala u sezoni, kazao je Komadina, koji se osvrnuo i na promet brzobrodskih linija, gdje također postoji pad prometa od 8,8 posto ponajviše zbog uvođenja novog brodara s modernim i velikim brodom na liniji koja povezuje Lošinj, Cres i Rijeku.

–  Jadrolinija ostaje brodar koji je spreman prevesti 10 milijuna putnika i oko 2,5 milijuna vozila u jednoj godini, te tako zadržati udio od 85 do 90 posto u prometu putnika i vozila na Jadranu, zaključio je Komadina.
Osiguran posao

Predsjednik Uprave Jadrolinije Alan Klanac  ocijenio je ishodovanje koncesija na trajektnim, brodskim i brzobrodskim linijama kao najvažniji događaj za stabilnost kompanije.

– Time smo osigurali posao za naredne 3,5 godine i prihode na razini oko 3 milijarde kuna u tom razdoblju, ujedno i potrebno vrijeme za modernizaciju flote i osiguranje konkurentnosti nakon 1. siječnja 2017. godine kada na snazi moraju biti koncesije i natječaji u međunarodnoj konkurenciji. To je vrijeme prilika ne samo za zadržavanje naše pozicije na Jadranu, već i izlazak prema drugim tržištima i linijama u međunarodnom okruženju, kazao je Klanac, koji je odgovarajući na novinarski upit kazao kako ugovori o gradnji četiri trajekta u pulskom Uljaniku dobro napreduju, pa bi u skladu sa zacrtanim rokovima prvi od četiri trajekta trebao biti isporučen u veljači naredne godine, a posljednji u srpnju. Svi bi trebali biti korišteni već u narednoj turističkoj sezoni, te se već raspravlja o tome gdje će novi brodovi raditi. Tako je izgledno da jedan od novih trajekata bude upućen na liniju Prizna-Žigljen, a drugi na jačanje linije Ploče-Trpanj ukoliko se to pokaže potrebnim. Klanac je kazao kako se ne planira ukidanje niti jedne međunarodne linije unatoč padu prometa.

Uskoro on-line prodaja karata i besplatni wi-fi

Predsjednik Uprave Jadrolnije Alan Klanc najavio je kako će vrlo brzo biti pokrenut pilot program internetske prodaje karata. Jadrolinija je dobila i novu osvježenu web stranicu, a također se provodi i uvođenje besplatnog wi-fi interneta na brodovima na linijama Split-Starigrad, Split-Supetar i Split-Vela Luka-Lastovo. Ovisno o rezultatima besplatni internet uvodit će se i na ostale linije. Također bi ove jeseni kompanija trebala uspostaviti sustav upravljanja ISO 9001

Autor: Darko Pajić   
Objavljeno: 2. kolovoza 2013. u 15:39

Novi list Online

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable












anything