Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Luka Rijeka kupuje četiri obalne dizalice vrijedne oko deset milijuna eura  (Read 2138 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:April 18, 2024, 11:56:26 AM
    • Magnum's Place


Luka Rijeka kupuje četiri obalne dizalice vrijedne oko deset milijuna eura

Nove obalne dizalice, pojedinačne nosivosti od 30 tona, trebale bi zamijeniti pet dizalica od pet tona nosivosti, koje se koriste gotovo 60 godina.

RIJEKA Luka Rijeka idućeg mjeseca planira raspisati natječaj za kupnju četiriju novih obalnih dizalica, pojedinačne nosivosti od 30 tona, koje bi trebale zamijeniti pet dizalica od pet tona nosivosti, koje se koriste gotovo 60 godina. Riječ je o investiciji koja bi trebala značajno povećati efikasnost i kapacitet na terminalima za generalni i rasuti teret jer se planiraju instalirati na Orlandovom gatu i Bratislavskoj obali. Procjenjuje se da bi dizalice koštale oko deset milijuna eura.

Denis Vukorepa , predsjednik Uprave Luke Rijeka, ističe da se nakon ulaska strateškog partnera na Brajdicu i definiranja razvoja i opremanja kontejnerskog terminala otvara mogućnost popravljanja stanja na nekim drugim dijelovima luke. Osim kupnje mobilnih dizalica, ovi terminali bili su već desetljećima bez ozbiljne investicije u tom segmentu.

– Planiramo da nove dizalice budu u upotrebi sredinom naredne godine. Ukoliko to bude moguće, željeli bismo dio ovog posla odraditi u suradnji s hrvatskim tvrtkama, ističe Vukorepa, dodajući da bi ova investicija trebala predstavljati dugoročno rješenje za generalni i rasuti teret u riječkom lučkom bazenu. Onih starih pet dizalica u luci planiraju razmontirati i rashodovati vjerojatno u staro željezo.

U prva četiri mjeseca ove godine na kontejnerskom terminalu Brajdica promet je povećan za desetak posto. Tako je prošle godine realizirano nešto više od 38.000 TEU-a, da bi ove godine od siječnja do kraja travnja promet iznosio 42.000 TEU-a. U uvjetima smanjenog manipulativnog prostora zbog izgradnje nove obale riječ je o respektabilnom rezultatu, odnosno maksimalnom kapacitetu sadašnje Brajdice. Slične brojke očekuju se i iduće godine jer će Brajdica s novom obalom i većim kapacitetom proraditi najranije u prvom kvartalu 2013. godine.

Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 25. svibnja 2011. u 23:27


Preuzeto s Novi List Online

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:April 18, 2024, 11:56:26 AM
    • Magnum's Place


– Planiramo da nove dizalice budu u upotrebi sredinom naredne godine, riječi su Denisa Vukorepe

RIJEKA Luka Rijeka idućeg mjeseca planira raspisati natječaj za kupnju četiriju novih obalnih dizalica, pojedinačne nosivosti od 30 tona, koje bi trebale zamijeniti pet dizalica od pet tona nosivosti, koje se koriste gotovo 60 godina.

Riječ je o investiciji koja bi trebala značajno povećati efikasnost i kapacitet na terminalima za generalni i rasuti teret jer se planiraju instalirati na Orlandovom gatu i Bratislavskoj obali. Procjenjuje se da bi dizalice koštale oko deset milijuna eura.

Denis Vukorepa, predsjednik Uprave Luke Rijeka, ističe da se nakon ulaska strateškog partnera na Brajdicu i definiranja razvoja i opremanja kontejnerskog terminala otvara mogućnost popravljanja stanja na nekim drugim dijelovima luke. Osim kupnje mobilnih dizalica, ovi terminali bili su već desetljećima bez ozbiljne investicije u tom segmentu.

– Planiramo da nove dizalice budu u upotrebi sredinom naredne godine.

Ukoliko to bude moguće, željeli bismo dio ovog posla odraditi u suradnji s hrvatskim tvrtkama, ističe Vukorepa, dodajući da bi ova investicija trebala predstavljati dugoročno rješenje za generalni i rasuti teret u riječkom lučkom bazenu. Onih starih pet dizalica u luci planiraju razmontirati i rashodovati vjerojatno u staro željezo.

U prva četiri mjeseca ove godine na kontejnerskom terminalu Brajdica promet je povećan za desetak posto. Tako je prošle godine realizirano nešto više od 38.000 TEU-a, da bi ove godine od siječnja do kraja travnja promet iznosio 42.000 TEU-a.

U uvjetima smanjenog manipulativnog prostora zbog izgradnje nove obale riječ je o respektabilnom rezultatu , odnosno maksimalnom kapacitetu sadašnje Brajdice. Slične brojke očekuju se i iduće godine jer će Brajdica s novom obalom i većim kapacitetom proraditi najranije u prvom kvartalu 2013. godine


foto: Petar FABIJAN

Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 25. svibnja 2011. u 19:28

Preuzeto s Novi List Online

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Alfa Auto - servis






Alfa Auto - servis