Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Opatija: međunarodna konferencija o moru, transportu i logistici  (Read 23938 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1343
  • Age: 58
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:Today at 02:20:43 PM
    • Magnum's Place


Opatija: međunarodna konferencija o moru, transportu i logistici
OPATIJA, 20. listopada 2010.

Prva   Međunarodna multidisciplinarna konferencija o moru, transportu i   logistici, koja je danas otvorena u Opatiji, okupila je znanstvenike i   stručnjake s područja transporta i logistike iz institucija kao što su   Svjetska banka, Međunarodno udruženje multimodalnog prijevoza, Europsko   udruženje morskih luka, sveučilišta iz Rijeke, Trsta i Venecije, te   hrvatskih tvrtki uključujući cestovne i željezničke prijevoznike.
 
  Tema trodnevnog skupa, koji su organizirali riječki Pomorski fakultet i   Lučka uprava Rijeka, je suvremeni pristup inovacijama u području   transporta i logistike s naglaskom na klastere kao mreže međusobno   povezanih poslovnih subjekata, dobavljača i pratećih institucija.
 
  Otvarajući konferenciju ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta   je istaknuo da su promet i logistika jedan od stupova konkurentnosti   svake zemlje, a prednosti Hrvatske su odličan geostrateški položaj na   moru duboko uvučenom u europsko kopno.
 
  Te su mogućnosti nedovoljno iskorištene, a kako bi se kvalitetnije   iskoristila prednost položaja, sjevernojadranske luke kao što su Rijeka,   Koper i Trst ne smiju biti konkurenti nego bi trebale zajedno nastupati   na tržištu.
 
  Pritom je kao primjer uspješnog poslovnog međunarodnog djelovanja naveo   osnutak zajedničke tvrtke željeznica iz Hrvatske, Slovenije i Srbije   Cargo10, osnovane kako bi se ojačao željeznički europski koridor 10. Na   ovaj način prevezeno je dodatnih 60.000 tona robe, a očekuje se   sklapanje ugovora za daljnjih 600.000 tona, rekao je Kalmeta.
 
  Naglasio je da Hrvatska ulaže u infrastrukturu svih svojih jadranskih luka u suradnji s međunarodnim financijskim institucijama.
 
  Najveći dio prateće cestovne infrastrukture je dovršen, a preostaju još dijelovi autocesta na   koridoru 5c do granice s Mađarskom i od BiH do Ploča, puni profil   istarskog ipsilona, autocesta do Siska i autocesta od Križišća do Žute   Lokve, rekao je ministar.
 
  Ocijenio je da je željeznička infrastruktura u najlošijem stanju pa su u   tijeku užurbane pripreme za izradu projektne dokumentacije. Napomenuo   je da se računa na sredstva iz EU fondova za izgradnju i modernizaciju   željezničke infrastrukture. Do sad su dobiveni novci za modernizaciju   pruge Vinkovci-Tovarnik i zagrebačkog željezničkog kolodvora, kazao je.
 
  Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel izrazio je   nezadovoljstvo što predstavnici grada Rijeke nisu pozvani da sudjeluju u   radnom dijelu konferencije iako, kako je rekao, Rijeka čini značajne   napore na razvoju intermodalnosti na svom području.
 
  Obersnel je naveo i da je grad Rijeka u suradnji s općinom Matulji   pokrenuo projekt razvoja intermodalnog i logističkog centra Miklavlje u   toj općini za što nitko od odgovornih na višim razinama nije pokazao   interes.
 
 
  (Hina)


Preuzeto s MMPI.hr

Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable








Riječki rock band PleteRI

anything