Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: »3. maju« asfalt tankeri vrijedni 120 milijuna dolara  (Read 2225 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1336
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:Today at 12:51:33 PM
    • Magnum's Place
»3. maju« asfalt tankeri vrijedni 120 milijuna dolara
« on: September 16, 2010, 11:03:30 AM »


Datum objave:          10.9.2010 u 20:46h

Posao za Šveđane

»3. maju« asfalt tankeri vrijedni 120 milijuna dolara

Predsjednik Uprave »3. maja« Edi Kučan u Ženevi je potpisao ugovor s   tvrtkom Wisby Tankers za gradnju plovila vrijednih 120 milijuna dolara

     
    Prvi   asfalt tanker trebao bi biti isporučen najkasnije za 18 mjeseci, a   svaka iduća novogradnja potom u razmaku od četiri mjeseca

U riječkom brodogradilištu ipak su dobili i   ugovorili posao na gradnji četiri asfalt tankera vrijednih 120 milijuna   dolara. Nakon potpisanog predugovora krajem lipnja, predsjednik Uprave   »3. maj« Edi Kučan u petak je, po povratku iz Švicarske, potvrdio da su u   Ženevi potpisali ugovor sa švedskim naručiteljem, kompanijom Wisby   Tankers.

Prema Kučanovim riječima, usuglašeni su i riješeni svi   financijski detalji za gradnju ovih brodova, a sastavni dio ovih 120   milijuna dolara vrijednih dokumenata činila je i ugovorno – tehnička   dokumentacija, na kojoj se posljednjih par mjeseci u »3. maju«   intenzivno radilo. Užurbane su pripreme i sada jer su, doznajemo,   ugovorni rokovi prilično kratki.

»Ženevski«   ugovor sa Šveđanima, kojim će »3. maj« popuniti ispražnjene kapacitete u   idućoj, a jednim dijelom i 2012. godine, stupit će na snagu nakon što   ga odobri Nadzorni odbor brodogradilišta, čija se sjednica najavljuje   već za idući tjedan, te uplatom prve rate brodovlasnika.

Sa   sadašnjim stanjem u knjizi narudžbi prvi navoz u riječkom   brodogradilištu ostao bi prazan i bez posla najkasnije u proljeće iduće   godine. Za razliku od asfalt tankera koji su se gradili i grade u   kraljevičkom škveru, brodovi koje je ugovorio »3. maj« većih su   kapaciteta. Imaju nosivost 15 tisuća tona, dugi su 128 i  široki 23   metra, a moći će prevoziti teret (asfalt) zagrijan do 250 stupnjeva   Celzijusa.

Čelni čovjek   brodogradilišta Edi Kučan ne očekuje probleme u gradnji prvog broda   ovakvog tipa, ali zato su i pripreme, dodaje Kučan, već podosta odmakle.   Rokovi su kratki, ističe Kučan. Prvi asfalt tanker trebao bi biti   isporučen Šveđanima najkasnije za 18 mjeseci, točnije u prvom kvartalu   2012. godine, a svaka iduća novogradnja potom u razmaku od četiri   mjeseca.

Upravo ta ponuda »3. maja« da će većinu asfalt tankera   isporučiti već u 2012. godini odigrala je, izgleda, bitniju ulogu zbog   koje su se Šveđani odlučili za Rijeku umjesto za Daleki Istok. Čelnicima   iz Wisbyja se očigledno žuri jer su, navodno, kako neslužbeno   doznajemo, za prvi brod koji će se graditi u »3. maju« već uspjeli   dogovoriti dugoročni čarter.
Orjana ANTEŠIĆ
     Izgledna i gradnja još dva asfalt tankera

Čelnik   »3. maja« Edi Kučan kaže kako je izgledna mogućnost da bi se Šveđani   mogli odlučiti za gradnju još dva asfalt tankera. Naznake o tome   postoje, a realizacija će ovisiti o tome kako će teći gradnja ugovorene   serije od četiri i, naravno, situacija na tržištu brodskog prostora.



Preuzeto s Novi List on line
« Last Edit: September 16, 2010, 11:05:18 AM by Magnum »
Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Kuća za odmor Julka







anything