Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Riječka luka uređuje novi operativni prostor na platou bivše koksare  (Read 2027 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Magnum

  • Administrator
  • *
  • *
  • Join Date: Apr 2009
  • Posts: 1335
  • Age: 57
  • Location: Rijeka
  • Country: hr
  • Gender: Male
  • Last Login:April 18, 2024, 11:56:26 AM
    • Magnum's Place


Preuzeto s Novi List online:

Riječka luka  uređuje novi operativni prostor  na platou bivše   koksare     
 U Bakru se gradi  terminal za 50.000 automobila 
Terminal bi trebao niknuti na oko 60 tisuća četvornih metara terena   koji se već uređuje, priprema postavljanje ograde i druge potrebne    opreme             

RIJEKA  – Na mjestu bivše koksare u Bakru bi uskoro trebao   niknuti automobilski terminal. Za početak se planira kapacitet od   okvirno 50.000 automobila godišnje, zasad neodređene marke i tipa, jer   je to tek tema razgovora predstavnika riječke luke s potencijalnim   partnerima. Sve su opcije otvorene, pa tako i uređenje ekskluzivne luke   za zasad nepoznatu marku vozila ili otvaranje mješovitog terminala sa   raznim vrstama vozila ovisno o potrebama tržišta. Sve to trebalo bi   niknuti možda već i naredne godine na okvirno 60.000 četvornih metara   platoa bivše koksare, gdje se uređuje teren, priprema postavljanje   ograde i druge potrebne opreme. Isti interesi U svemu su   se poklopili i planovi širenja riječke luke, ali i interes Grada Bakra,   gdje u dogovoru s lukom nastoje gospodarski oplemeniti prostor, ovaj   put sa daleko manjim onečišćenjem i negativnim utjecajem na ljude i   okoliš. U Bakru se rješavaju jedne koksare, kreću prema auto terminalu,   te se u isto vrijeme bore protiv druge koksare u Urinju.

Denis   Vukorepa, predsjednik Uprave Luke Rijeka ističe da se na pripremi ovog   posla radi već dulje vrijeme s ciljem da auti ponovo dođu u Rijeku.   Takvih pokušaja je već bilo, ali su svi završili neuspješno.     

–   Mi smo negdje 1992. godine zbog ratnih okolnosti izgubili Škodu, koju   je tada preuzeo Wolkswagen. Nakon toga aute više nismo vratili. Idealna   pozicija U Bakru radimo na uređenju jednog polivalentnog   terminala, gdje primarno želimo vidjeti automobile o čemu se vode i   konkretni razgovori. Automobilsku industriju je pogodila kriza, ali ona   neće vječno trajati i mislimo da je sada pravo vrijeme za stvaranje   uvjeta za aute. Ako se to ne realizira u potpunosti ići ćemo i na ro-ro   terminal ili na terminal za generalni teret, kaže Vukorepa uz ocjenu da   je Bakar gotovo idealan za aute, jer je cestovna mreža vrlo kvalitetna i   relativno blizu, kao i pozadinska skladišta na Škrljevu, pored čega je   dubina operativne obale dovoljna i za prihvat najvećih brodova.
Darko PAJIĆ
Magnum
Administrator
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 

capable capable





Alfa Auto - servis







anything